Traska runt i Sthlm i regnet..

8.20 hoppade vi på tåget in mot stan. Och smart som jag var hade jag glömt mina tågbiljetter hemma.. Inte bra det asså, jag hade verkligen inte en tanke på att jag kunde tänkas behöva ta med det.. Men som tur var löste det sig finfint då jag fick låna biljetter av Ida.. I gengälld för det fick hon gå under mitt parply så hon slapp bli blöt i regnet..  Så jag måste säga att det var en riktigt bra deal :P

På en skala hur trevlig våran stadsvandring var så får den inte så jättehöga poäng av mej.. Stockholm kan vara mysigt att vandra omkring i ibland.. Men inte när regnet öser ner, eller ja, kankse inte öste, men var ju inte direkt mysigt iaf.. Alla ville bara dra igenom redovisningarna så fort som möjligt.. Och kan ju inte direkt påstå att man lärde sig så mycket av vad alla sa eftersom det var så mycket oväsen runt om, så det var nästan omöjligt att snappa upp vad folk sa.. 

Men i det stora hela var det iaf en slapp dag. Man kom hem tidigare än vanligt och man behövde inte använda allt för många hjärnceller under vandringen.

Kommentarer
Postat av: Katta

Jo några hjärnceller krävdes för att gå på kullersternarna utan att trampa snett ;)

2007-05-07 @ 23:21:28
Postat av: Helene

Fyfan vilket jäkla väder=/ Jag kunde vrida ur min halsduk när jag kom hem;)hehe

Men håller med om att det var en riktig slappar skoldag:P!

2007-05-08 @ 12:38:59
URL: http://ova.blogg.se
Postat av: Malin

Ja, slappar dagar e ju inte fy skam

2007-05-09 @ 18:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0