1/11-07

Jag har kommit på att det var himla länge sen jag bowlade.. Så det ska jag se till att det blir av inom snar framtid.. Jag har nästan glömt bort hur skoj det kan vara.. Det är en av de få sporter som inte är så värst ansträngande, så det passar ju mig helt utmärkt.. En annan fördel är att det inte behöver vara så himla dyrt, 100 spänn per bana tror jag. Jag är iofs inte säker om de har ändrat priserna den senaste tiden.. Någon annan som också känner att det var alldeles för länge sen vi bowlade?

Jag är lite fundersam kring Halloween. Vilken dag är det man firar egentligen? Jag har hört alla möjliga dagar, så vem har rätt? Är det idag, imorn, lördag eller söndag? Jag är helt förvirrad helt enkelt.. Det kan iofs bero på att man knappt märker av att det är halloween. I vanliga fall så brukar ju affärerna pynta flera veckor innan, men i år har det varit riktigt dåligt med det.. Det är lite synd, det är ju alltid skoj att ha en andledning att fira något.. Men som det ser ut i nuläget blir det nog inte så mycket sånt. En sak som halloween för med sig är att vi stänger växeln redan kl 12.00 imorn.. Efter det får jag traska hem om jag vill, men jag tror att jag stannar kvar till runt 14.00 när de sista sticker härifrån.. Jag vill ju tjäna så mycket pengar som möjligt, så när jag ändå har blivit tvungen att gå upp tidigt på morgonen kan jag lika gärna var mer än 3 timmar på jobbet..


   


Kommentarer
Postat av: Ida

JAAA! JAG VILL BOWLA!!

2007-11-01 @ 14:40:27
URL: http://idatyra.blogg.se
Postat av: Malin

Härligt :) Precis den där reaktionen ville jag ha :)

2007-11-01 @ 14:58:30
URL: http://malinbjorn.blogg.se
Postat av: Katta

Katta är inte taggad för bowling hähä ^^

2007-11-01 @ 23:16:13
Postat av: Malin

Då går du misste om något riktigt skoj ;)

2007-11-02 @ 10:43:19
URL: http://malinbjorn.blogg.se
Postat av: Maria

Om man är över 18 kostar en bana 160, dyrt. Annars, om man är så liten som jag är så kostar det bara 120 per bana.

2007-11-03 @ 13:51:09
Postat av: Malin

Det är ju rena rånet ju! Ibland önksar jag att jag var lika liten som dej :P

2007-11-05 @ 12:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0