En helt vanlig tisdag

En seg dag idag, tror att det ska bli lite rensning i pärmar idag.. Boring.. Men det måste göras någon gång, det är ett sånt där långdraget jobb som tar mycket tid och som jag kan göra när jag inte har något annat för mej.. Så det ser ut att passa idag tyvärr..

Sen ska jag även se till att bilden på mej kommer upp på väggen.. Det är inte heller så kul, men tydligen ska det finnas en bild på alla som jobbar här.. så det var bara att le för kameran.. Kortet blev väl helt okej, helt nöjd blir jag i princip aldrig.. Sen fick jag en kopia som hon sa att jag kunde ge till mamma och pappa ;)

Efter jobbet ska jag iaf ta en sväng förbi ICA.. De har nämligen billigt lösgodis den här veckan.. Och alla med bra godissmak vet ju att ICA har det bästa godiset, med t.ex geisha, dumle och en massa andra sorters choklad.. :) Sen kanske det blir lite ferraribilar och gelehallon.. Jag har som sagt inte så himla stor spridning på mina godisar. Det brrukar se rätt så enkelspårigt ut i min godispåse, inte en massa olika färger och former, och många tycker att jag e lite tråkig. Men om de inte gillar mitt godis behöver jag ju inte bjuda lika mycket :P haha.. Riktigt smart knep det där.. 


           ruskigt billiga gelehallon

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag spar mig nog till fredag eller lördag innan jag köper godis.. orkar inte ta mig ner till centrum!

2007-11-06 @ 13:03:57
Postat av: Malin

Det är ju rätt smart, för jag kommer käka upp allt godis på en gång ;) Men det är tyvärr så att jag verkar ha så bra godissmak så vissa av de sakerna jag absolut MÅSTE ha brukar kunna vara slut i slutet av veckan.. :P haha

2007-11-06 @ 13:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0