En riktigt trevlig helg :)

Nu är ännu en helg förbi.. Den här helgen blev en salig blandning av allt möjligt.. Fredagen innehöll som vanligt idol-tittande.. Så mycket mer hann jag inte med innan jag var för trött för att vara vaken.. Lördagen hade jag fullt upp ändå ifrån 12.00 tills mitt i natten.. Jag och syrran åkte in till stan bl.a. för att lämna in min ring på lagning, och sen för att span runt lite. Jag inhandlade en mössa från carlings :) Jag har gått och blivit lite mössberoende.. Tidigare år har jag väl haft 1 mössa som jag knappt använt, förutom när det var 20 minusgrader. I år har jag redan hunnit med att köpa 2 stycken och göra 1. Och jag använder dem så mycket som möjligt, det är ju grymt skönt att slippa frysa om öronen..

Under vistelsen i stan hann vi se 3 kändisar.. Och vi var inte ensama om det, några fjortisar fick också syn på Idol-sebastian, då de började springa efter honom. Riktigt pinsamt asså. Tur att jag aldrig har varit så där..

När vi kom hem ifrån stan så var det i princip bara att vändai dörren, för då skulle jag, Ida och Katta bege oss till bowlinghallen. Och otur som vi hade fanns det massa fjortisar där också, ett helt gäng på 5-6 pers hade banan bredvid oss.. Ee finns typ överallt.. Bowlingen gick urdåligt i början, men sen när jag väl kom in i spelet lite gick det genast bättre. Tyvärr så var det Ida som plockade hem segern. Men nästa gång ska dte bli andra bullar, då ska jag gå och smygträna innan :P Men dyrt som sjutton var det, 220 spänn för 1 bana. Är inte det lite väl dyrt? Rena rånet tycker jag.

Sen var det dags för käk, och för en gångs skull blev dte inte Mcdonalds. Men dte gick ju bra dte också. Vi käkade mongolisk buffé. Härligt att bara få plocka på sig vad man ville. Kvällen avslutades med Nattbio på rigolett. Saw 4, kanske inte den bästa filmen att se mitt i natten. Så jag kan ju inte påstå att jag tittade allt för mycket, men jag har klarat mej ifrån mardrömmar iaf.

Söndagen innehöll mest en massa slappande, och lite farsdagfirande. Nä nu har inlägget hunnit bli alldeles för långt och ointressant. Så jag avslutar nog här..

Kommentarer
Postat av: Ida

Inget inlägg.. vilken besvikelse! hehe

2007-11-13 @ 13:26:52
Postat av: Malin

Jora, det blev ett inlägg till slut.. det blidde bara lite försenat ;)

2007-11-13 @ 13:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0