Fredag

Nu är det åter igen fredag, och det tackar vi självklart för :) Den här veckan, precis som alla andra har gått väldigt fort.. Dagarna bara springer iväg, vilket är nice på så sätt att dagarna på jobbet går helt okej fort.. Men det som är hemskt är att helgen går sjukt mycket snabbare. Och den här helgen ska jag hinna med;

1. Att städa mitt rum -det blev aldrig av förra helgen
2. Slöa framför TV:n - Det hör lixom helgen till. Det blir ju iaf Idol ikväll.
3. Åka in till stan med Marre-mask -då ska jag bl.a lämna in min ring på lagning, sen ska vi springa runt och leta efter någon smyckesaffär som Maria hade hittat.. Jag trodde även att det skulle bli någon farsdag present, men pappa ville tydligen bara ha pengar som han ska spela bort på tipset.. Så då får det bli så..
4. Bowla - Vilka vi blir är i nuläget lite oklart, men Ida och jag är iaf taggade för det :)
5. Hitta på något kul efter bowlingen - vad får vi väl se. Men något skoj ska man väl kunna hitta på.
6. Fira Farsdag - Inte för att vi firar det så mycket, vi slänger väl i princip fram presenterna (pengarna i det här fallet) och sen är det färdigfirat.


I går blev det promenix med Ida och hundarna efter jobbet. Alltid lika trevligt :). Det blev en riktig långpromenad, och det känns i kroppen idag kan jag säga. Jag är så otränad som går. Ett tag kändes det som att höfterna skulle paja och knäna med. Men nu dagen efter har jag återhämtat mej relativt bra.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag måste också städa i helgen.. eller kanske ikväll om jag orkar! Det är ju skönt när det är gjort!

2007-11-09 @ 13:30:05
Postat av: Malin

Städa är ju mindre kul, men oftast går det rätt så bra när man väl tar tag i det. Och så blir det ju härligt fräscht när man väl är färdig :)

2007-11-09 @ 13:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0