Fredag

Det kändes lite småsurt att gå upp i morse när alla andra låg kvar och sov.. Jag vill ju också sova bort halva dagen.. Men jag får väl trösta mig med att jag iaf slutar lite tidigare idag, plus att den här dagen är rätt så lugn. Växeln stänger tidigt, redan vid 12. Efter det ska vi checka så att våra julsaker funkar, så att vi inte står där första advent och inte ett skit funkar. Så jag behöver inte överanstränga hjärnan allt för mycket idag..  Sen så blir jag förhoppningsvis hämtade efter jobbet för att åka en sväng till Täby. Jag är egentligen inte ute efter något speciellt, men när familjen ändå skulle dit kan det ju alltid vara skoj att hänka på.

Ikväll blir det som vanligt Idol. Ska bli intressant att se hur de lyckas med kärlekstemat. Sam kände sig tydligen inte allt för bekväm att tillägna sin kärlekslåt till sin bästa kompis :P Och Daniel som ska sjunga "baby one more time", vad tänkte han med? Det kan ju omöjligt bli bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0