Fredagskris

Härligt med fredag igen. Dock lite småläskigt att veckorna går så himla fort.. De bara försvinner i ett naffs utan att man får något speciellt gjort.. Samma sak gäller den här veckan, allt för mycket har jag inte pysslat med. Snart kommer jag väl vara 25 år och undra vart de senaste 5-6 åren tog vägen. Men jag hoppas att jag när jag är 25 år har börjat plugga till något skoj och har en egen lägenhet.. Men det återstår väl att se då.. Det vore rätt så intressant att skriva ett litet brev nu om vad man tror och hoppas att man kommer ha uppnåt tills man är 25, och så läser man det inte förns på 25-årsdagen. Kan bli riktigt skoj att se hur rätt eller fel man kunde ha. Fast det vore ju inte så kul om man skrev ner en massa drömmar och mål och så har man inte lyckats uppnå något av dem. Då skulle det nog bli en djup deprission och 25-årskris.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tiden går verkligen alldeles för fort, man hinner inte med!
Så här fort gick det inte när man gick i skolan!

2007-11-16 @ 13:09:29
URL: http://idatyra.blogg.se
Postat av: Katta

jag tycker Inte att tiden går fort! Men det kanske beror på att jag ser fram emot nått om händer längre fram å då segar sig tiden? Eller jag vet inte:)

2007-11-16 @ 13:31:10
Postat av: Malin

Ja, det springer verkligen iväg.. Jag skulle nog vilja stoppa upp tiden lite.. Men samtidigt är det skönt att veckodagarna går fort så att det blir helg..

2007-11-16 @ 14:06:04
Postat av: Malin

Ja tiden går grymt fort...känns som man inte hinner med allt man måste göra.

2007-11-17 @ 23:19:35
URL: http://GranaQueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0