Gårdagen var inte sköj..

Gud vad skönt att gårdagen är över, det kändes inte som min dag helt enkelt.. Det mesta som kunde gå fel gick fel.. Det började med att jag fick veta att jag snart blir tandlös :S Sen fortsätter dagen med allmänt massa fel på jobbet. En massa små betydelselösa saker som tillsammans blev för mycket för mig helt enkelt. Usch! Men tack och lov är det en ny dag idag och än så länge har den gått helt okej bra.. Så jag håller tummarna för att det inte händer en massa hemskheter de resterande 3h & 20 minuterna på jobbet. Om det iaf sker massa misstag får jag helt enkelt tröstkäka godis. ICA har billigt godis igen, så självklart ska jag dit :)

Efter jobbet ska jag ut och promenixa lite med Ida och hundarna, och så går vi som sagt förbi ICA och handlar lite onyttigt ;) Efter det ska jag nog ta ett långt härligt bad och sen blir det nog lyxfällan. Det enda man kan se på på torsdagar..


Kommentarer
Postat av: Ida

usch, hatar såna där dagar då allt bara går fel!

2007-11-22 @ 13:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0