Gårdagens NÄRA-dag

Som sagt var det NÄRA-dag igår.. Och hela kontoret invarderades av människor.. Ett tag var det så mycket folk att jag blev riktigt folkskygg.. Som tur var blev det inte så mycket minglande för min del, jag blev satt som lektant i lekrummet.. Och om jag ska vara ärlig är jag nog bättre med barn än med vuxna.. Så det passade nog mig alldeles utmärkt.. De flesta var så fasinerade av tv-spelet så att rita låg inte alls högt upp på listan.. Det fanns till och med en tävling om vilka som ritade de finaste NÄRA-husen, de som framsågs som vinnare skulle få en massa godis.. Konstigt nog var bara 1 intresserad av priset, så hon stog som ensam vinnare.. Jag som trodde att alla barn ville ha godis.. Men icke sa nicke..

Men jag måste hålla med ungarna om att tv-spelet, eller "eye toy" som just det spelet hette var grymt skoj.. Riktigt bra träning var det också.. Jag var helt slut efter lite friidrottsgrenar där man skulle springa, hoppa och grejer.. Hade jag varit några år yngre hade jag lätt skrivit det där på min önskelista.. Men nu finns det andra saker som lockar mer.. Som en systemkamera och bärbar dator.. :)

Efter en hel dag med ungarna var jag helt slut i kroppen.. De har ju så himla mycket energi så man blir helt paff.. Fötterna och bena värkte, så när jag kom hem satt jag och tyckte synd om mej själv tills jag skulle sova..

Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som du behöver helg nu! :)

2007-11-30 @ 13:19:41
Postat av: Malin

Ja, helg sitter verkligen inte fel :)

2007-11-30 @ 13:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0