Helgen

Helgen försvann som vanligt väldigt fort.. Kan inte regeringen införa fredagen som helg.. Det skulle verkligen vara supergreat.. I lördags blev det bio i stan, solstorm.  En rätt så bra film.. Den senaste tiden tycker jag att vi har misslyckats lite med våra filmval. Vi får hoppas att den trenden vänder.
Igår latade jag mej lite granna, sen var det promenix med Ida och hundarna i skogen.. Och självklart gick vi bort oss lite, skogen ser ju i princip likadan ut överallt när det är mörkt.. Men till slut kom vi ut iaf, kanske inte där vi hade tänkt oss, men ut kom vi. Jag kännde att mitt flås ligger på minus, jag är nog för stillasittande helt enkelt. Och att då helt plötsligt ge sig ut i skogen bland rötter, stenar, lera och backar sätter sina spår..

Sen på kvällen var det dags för sista avsnittet av "ensam mamma söker", som jag typ har blivit helt besatt av. Egentligen vet jag inte riktigt varför jag tycker det är så bra, men bra är det. Jag skulle inte ens i min vildaste fantasi kunna tänka mej att missa ett avsnitt.. Så kl 20.00 satt jag förberedd med glass och täcke i soffan.. Och självklart hade man ju några favoritkillar som man tyckte att de skulle välja.. Som tur var så valde alla rätt, precis som jag ville.. Förutom hon som inte valde någon alls, vilken diss.. Efter programmet kunde man via webbtv på tv3 se hur det har gått sen det sista programmet spelades in. Men troligtvis var det inte bara jag som ville kolla på det där för tv3:s hemsida var överbelastad hela kvällen igår. så det blir till att kolla på det ikväll istället..

Dags att återgå till mina sysslor


Kommentarer
Postat av: Ida

Man har ju hört att det inte gick så bra för mammorna!

2007-11-05 @ 14:16:40
Postat av: Malin

Det låter ju inte bra det.. Har det stått i tidningarna? Jag måste slänga mej framför datorn när jag kommer hem..

2007-11-05 @ 15:24:41
Postat av: Katta

ooh så spännande ^^ naaat.

2007-11-05 @ 22:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0