Inte långt kvar nu

I går var det exakt 4 arbetsveckor kvar tills det blir en lång härlig ledighet :) Eller så står jag där efter julhelgen arbetslös.. Än så länge vet jag inte riktigt hur det blir.. Det återstår att se, jag hoppas ju givetvis att jag får jobba kvar ett tag till. Men blir det inte så är det bara att ge sig ut och söka jobb.. Som iofs är lättare sagt än gjort.. De här 4 veckorna lär i vilket fall som helst gå sjukt fort.. Snart kommer det vara den 23:e december och jag står där utan att ha köpt en enda julklapp.. Låt oss hoppas att det inte blir så, men man vet ju aldrig.. För det känns som att tiden lurar mig lite, och vädret gör ju inte saken bättre direkt. Inga julkänslor här inte. Men iofs kanske vi måste komma in i december månad innan det är tillåtet att känna julkänslor.. Hemma har det iaf bakats lussebullar, sjukt gott :) Men tyvärr känns lussebullar inte riktigt som jul längre. För vi har nämligen tidigare år sätt till att ha ett stort lager i frysen så vi har kunnat äta lussebullar ändå in på sommaren.. Men då har vi kanske oss själva att skylla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0