Ipod Nano

I dag har jag varit och inhandlat en ny Ipod. Jag hade tröttnat lite på den gamla, kände att jag behövde något nytt.. Inte för att den gamla på något sätt var dålig eller trasig, jag hade helt enkelt haft den för länge. Till slut tröttnar man. Så jag sålde den och köpte mej en ny :) Den nya varianten av Ipod Nano.. En liten fyrkantig mackapär... Jag föll för den på en gång och tycker att den är grymt häftig..

Så nu de senaste timmarna har jag suttit och laggt in lite musik. Blev mestadels gamla låtar som jag egentligen har lyssnat på för mycket. Jag skulle behöva lite nytt fräscht, men det är svårt att hitta.. Så jag får nöja mej med det här så länge.. 


                                                      image73
                                                    Så här fint och perfekt ligger den i handen ;)


Kommentarer
Postat av: Katta

hehe najs :D

2007-11-26 @ 11:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0