Jag vill hem

Alldeles alldeles snart så är det helg för min del.. När det bara är cirka 15 minuter kvar så går tiden verkligen väldigt långsamt. Man kan ju inte gärna påbörja något nytt projekt. Så det blir bara till att sitta och kolla in i väggen. När jag gick ett varv i korridoren såg jag att jag inte var den enda som var helt sysslolös. Det filas naglar och andra liknande sysslor här av de flesta just nu. Men det finns ju även någon stackare som stressar som sjutton för att bli klar med vad det nu är de håller på med.

Jag kan för övrigt meddela att jag har lyckats ganska bra med mina blommor än så länge.. Jag fick till och med beröm för mina gröna fingrar (eller man kanske ska kalla det tur) av blomexperten här jobbet.. Inte så värst intressant kanske.. Men det var det enda som kom upp i huvudet nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0