lalalaa

Nu e jag precis tillbaka från lunchen, för en gångs skull käkade jag inte på kontoret. Kul att slippa det för en gångs skull.. Nu var det inte så att jag var ute och käkade, utan Ingrid, chefen, hade öppet hus för att hon fyller år idag. Så då åkte vi dit och käkade en massa :)

Snön fortsätter falla, men det verkar inte ge något resultat på marken. Allt bara smälter bort, det är så synd. För snön e jättemysig om den ligger kvar på makren, den lyser upp så mycket så det slipper vara bäcksvart redan vid 16-tiden när jag slutar jobba..

Den lilla isnperation som jag ibland har verkar vara helt bortblåst, jag har åter igen fått den berömda skrivkrampssjukan. Något jag väldigt ofta drabbas av. Speciellt en sån här dag när inget speciellt händer.. Ett bra knep vid sådana tillfällen är ju att slänga in en flashig bild. Men tyvärr är jag rätt så dålig på det eftersom min kamera e världssämst. Jag har dock planer på att köpa en ny riktigt bra efter jul, nån gång i mellandagarna kanske. Det är iaf så  mina tankar ser ut nu. Kan ju hända att jag ändrar mej, men jag tror inte det. Om jag slår till på en riktig raggig kamera kan jag lova er lite mer färg här i bloggen. Det som egentligen skulle kunna stoppa mitt köp är min snålhet som ibland tittar fram. Men jag tycker nog att jag ska kunna köpa något riktigt bra och dyrt nu när jag jobbar. Jag kan ju inte bara spara allt till en framtida lägenhet eller resa. Jag måste ju leva lite i nutiden också..

Nä nu ska jag börja kopiera eller nåt sånt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0