NÄRA-dag

Idag är en lite annorlunda dag här på jobbet. Vi ska nämligen ha öppet hus, så det kommer att strömma in massa folk hela tiden mellan 15.00-19.00.. Så imorse slängde jag på mej en skjorta och plattade håret lite granna för att se lite mer accaptabel ut..

Det blir iaf inte så mycket av de vanliga arbetssysslorna.. Och det är ju inte helt fel.. Dock är jag ju inte den där översociala personen som springer runt och minglar med alla gäster.. Så jag lär ju hänga inne hos barnen :P Där finns det nämligen ett grymt roligt tv-spel har jag hört rykten om.. Ett sånt där som har känselsensorer så man står och viftar med armarna och benen : )

Nu ska jag ta och fixa färdigt frågorna till tipsrundan om Astrid Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0