Rubriker är överskattat

Nu e jag tillbax efter blogg uppehållet under helgen. Jag vet inte riktigt hur det kommer sig att det alltid blir så lite bloggandet under helger och andra lediga dagar.. Det kan iofs bero på att det inte finns några speciella lunchraster som jag faktiskt har när jag jobbar. Så jag tänkte iaf slänga upp en liten sammanfattning på hur min helg har sett ut.

I lördagskväll hade vi gäster, så jag satt och var trevliga under måltiden. Sen övergav jag gästerna och Ida kom förbi, så glodde vi på tv och lite sånt där.. Efter ett tag kom hanna förbi efter jobbet. Vi fortsatte att glo på tv och snacka skit..

I går var det dags för promenad ute bland tomtar och troll i skogen. Jag hoppade i "mina" stövlar, som jag snor hemma hos Ida nu för tiden. Så fort jag får på mej dem så känner jag mej så där riktigt härligt bondig. Men de är verkligen behövliga när vi är ute och går, Ida hittar jämt de lerigaste vägarna i hela V-tuna :P
Idag blir det ytterliggare en promenix, får se vad Ida har hittat för spännande väg den här gången.. Sen ska vi försöka fixa lite friday night lights avsnitt till Ida. Jag håller tummarna för att det funkar, annars kommer Ida bli superdeppig.. ;(

Kommentarer
Postat av: Ida

JA HOPPAS DET FUNKAR!

2007-11-19 @ 13:16:30
URL: http://idatyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0