Stressigt värre..

11.55 fick jag i uppdrag att springa till Lidl för att köpa plastbestick till lunchen, vilken brukar äga rum kl 12.00.. Så jag skyndade mej så fort som möjligt. Men Lidl sålde tydligen inte plastbestick, så jag fick dra vidare till macken. Jag småsprang lite så jag var smått anfådd när jag kom fram, som tur var sålde de plastbestick där iaf. Och ännu mer tur var det att Ida och hennes mamma kom förbi med bilen precis när jag kom ut från macken, så då fick jag skjuts till jobbet.. :) De kunde verkligen inte ha kommit mer lägligt.. Nu sitter jag iaf här mätt och belåten. Och ska väl snart dra till macken IGEN för att köpa kladdkaka eller något  annat smaskigt som vi ska ha på eftermiddagsfikat. Det är rätt så bra när det hålls möten här, då inhadlas det alltid en massa godsaker. Och att jag får gå och handla gör inte så mycket, då får jag ju frisk luft och lite variation i sysslorna.. Men jag uppskatar därimot inte när jag måste stressa för att hinna få tag i allt..

Efter jobbet blir det ännu mer frisk luft, för då blir det en långpromenad. Får se om jag har lika ont i benen i kväll som jag hade efter promenixen förra veckan..

Kommentarer
Postat av: Ida

Stress på jobbet är ingen höjdare!

2007-11-14 @ 13:05:34
URL: http://idatyra.blogg.se
Postat av: Malin

Ja, det är ju mindre skoj. Det känns som att det antingen är jättestressigt eller jättesegt. Aldrig är det lagom..

2007-11-14 @ 15:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0