Tandlös

Otroligt nog var jag faktiskt så pass duktig igår att jag gick förbi tandläkaren, och jag lyckades få en tid redan idag.. Tyvärr redan klockan 7.40, samma tid som jag i vanliga fall går upp.. Men det fick gå det med.. Först var jag lite småorolig att tandläkaren skulle tycka att jag har gått dit helt i onödan och slösat på deras tid. För en liten blåsa (eller nåt liknande) känns ju som en smågrej som kanske kan försvinna av sig själv. Och dessutom gör den knappt ont, är bara lite öm. Men det visade sig att jag inte hade slösat på deras tid, för den 4:e december har jag fått en ny tid och då ryker en tand.. :S Läskigt värre. Jag är rätt van att gå till tandläkaren och har ingen större tandläkarskräck, men att rycka ut en tand tycker jag känns grymt läskigt. Dessutom kommer jag få ett fint tomrum där tanden en gång satt. Som tur var är det inte en av mina framtänder. Jag får höra sen om man möjligtvis kan fixa det där tomrummet på något snygg billigt (helst gratis) sätt. Jag känner inte direkt för att slänga ut en massa pengar på någon jäkla låtsastand..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0