The killers

Jag har återupptagit lite av mitt the killers lyssnande..  Senast jag lyssnade på dem var väl si så där för 3 år sedan när de släppte sin första skiva.. Sen efter ett tag så dog intresset ut, man hade hört alla låtar för många ggr.. Sen för något år sen släppte de skiva nr 2, men den tilltalade mej inte riktigt. Men nu för några veckor sedan fick jag tag på deras 3:e skiva. Och den föll mig på läppen, så nu är det the killers som gäller för mej ett tag fram över.. De har verkligen något speciellt den gruppen, de kör på en annorlunda stil som i princip inga andra grupper har.. Och se är de bara allmänt bra :) Så mitt råd till alla musikälskar där ute som uppskattar bra musik; lyssna på the killers.. ;)


                                                               
                                                                Deras braiga skiva nr 3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0