Trasig

Nu har min ring som jag fick i studentpresent gått sönder igen.. Det är en jäkla "sten" som lossnar hela tiden.. Eller ja det här är andra gången.. Men ändå.. Jag som är extra försiktig med den, tar av mej den vid sådana tillfällen som känns lite "farliga". T.ex. när jag plockar ur disken ur diskmaskinen. Men vad får man för att man är försiktig? Som tur var så är det gratis reperation så jag slipper ju betala för det. Men jag måste ju ta mej in till stan för att lämna in den.. och det känns lite smått jobbigt.. Går den sönder ytterliggare en gång ska jag nästan kräva pengarna tillbaka, fast samtidigt vill jag inte det eftersom det var en studentpresent, då känns det lite konstigt.. Och dessutom så gillar jag den riktigt mycket.. Så ja, jag får väl helt enkelt hoppas att de lagar den ordentligt den här gången..

Så mycket mer än en trasig ring kan jag inte dela med mig av idag känns det som.. Livet går lite på rutin just nu, äta-jobba-sova typ.. Men förhoppningsvis ska det bli bowling snart iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0