Vuxna?!

Det blidde ett litet försenat lunchinlägg idag.. Det kom nämligen lite saker i vägen. Vi fick ett bud som jag hade beställt, med bl.a. kalandrar för 2008. Och av någon andledning blev alla helt till sig och ville ha sina kalendrar på en gång.. Så det var bara för mej att sätta igång och fixa med det där.. Tänka sig att vuxna kan bli som barn ibland :P

Något annat som också är lite farsinerande när det gäller vuxna är att de ibland (inte alla) kan vara så himla dåliga på att ställa in disken i diskmaskinet.. Jag kan tänka mej att de jämt tjatar på sina barn att de ska göra det. Men sen när de väl kommer till jobbet och det finns någon annan (jag) som har hand om disken så kan de helt plötsligt glömma bort hur man gör när man ställer in sin kaffekopp i diskamaskinen..

Ja, det är några av de sakerna jag har lärt mig om vuxna idag..

Kommentarer
Postat av: Katta

Vi ska oxå få kalendrar snart :D

2007-11-23 @ 23:11:46
Postat av: Malin

Är ni lika barnsligt spända över det som vi på vårat jobb? ;)

2007-11-24 @ 16:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0