20 minuter kvar

Nu är det bara 20 minuter kvar på denna arbetsvecka, och jag vet inte vad jag ska göra.. Jag hatar när det är så kort tid kvar tills man ska sluta, fast ända för lång tid för att bara sitta och titta in i väggen.. Långtråkigt är det helt enkelt.. Jag försökte sysselsätta mig med att kopiera upp lite papper, men kopiatorn höll på och jävlades med mig hela tiden.. Så då var det projketet förstört.. Sen gick jag på toa en extra gång också bara för att fördriva tiden lite extra.. haha.. Är man desperat så är man..

I kväll är det ju Idol :) Det e verkligen grejer det.. Höjdpunkten på fredagarna.. Bara sitta och slappa framför tvn och käka en massa onytigt, mestadels choklad.. Jag undrar vem som kommer åka ut? Hoppas på Ghatania eller vad hon nu heter.. Hon e helt enkelt lite för mesig för min smak.. Det ska vara lite rockigare för min del, inte massa meserier hela tiden.. Det är det som e nakdelen med årets startfält, väldigt många mesar finns det.. Inte så rockigt fålk tyvärr :( Men det är väl troligtvis många som tycker om lite mer meseri.. annars hade de ju inte blivit framröstade..

Nu är det bara 7 minuter kvar.. De sju minuterna ska jag nog spendera framför väggen, bara stirra in i den vita strukturtapeten.. Och lyssna lite på rockklassiker..

Kommentarer
Postat av: Ida

JA ÄNTLIGEN HELG! :D

2007-10-05 @ 19:14:45
URL: http://idatyra.blogg
Postat av: Katta

yes skönt! nä ska man sova lite nu kanske..

2007-10-06 @ 05:26:25
URL: http://dishearten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0