Äntligen fredag :)

Idag vaknade jag upp precis som igår, i ett iskallt rum.. Det kanske delvis beror på att jag har fönstret lite öppet under natten.. Men om jag har det stängt blir det instäng och äckligt istället.. Synd att det inte finns något mellanting.. Och kallt som sjutton var det ute, jag tog på mej en massa kläder, kände mej rätt så duktigt påklädd när jag gick till jobbet.. Som en liten eskimo eller nåt sånt :P

Nu är det iaf lunch, och jag slängde snabbt i mig en pan-pizza.. Det e faktiskt riktigt gott måste jag säga.. Även fast det kanske inte ser så himla smaskigt ut.. Under tiden jag satt där och käkade spanade jag ut genom det gigantiska fönstret.. Då såg jag Ida försvinna in på gymmet, troligtvis för att käka.. Men hon vågar inte riktigt ta med mig att äta där för att det serveras mest en massa grönsaker.. Så då är hon rädd att jag ska sitta och peta i maten.. haha.. Eller hur Ida?! ;) Med andra ord så har vi väldigt bra uppsikt över det mesta som händer här i krokarna.. Så om ni smyger omkring här runt 12-tiden är det stor risk/chans att jag ser er..  

För tillfället är jag nästan ensam här, resterande folket här har gått ut på en hurtig promenad eller är ute och käkar på någon restaurang.. Så jag sitter här och drömmer mej hem till soffan och Idol.. Vem åker ut? Vem är bäst? Vilka e superdåliga? Det får vi se ikväll :P






Kommentarer
Postat av: Ida

Så du såg mig.. jag får väl erkänna att jag inte var på gymmet för att träna iaf :P
Nån dag ska jag nog våga bjuda med dig dit också!

2007-10-12 @ 12:49:26
URL: http://idatyra.blogg.se
Postat av: Malin

Haha.. Jag anade nog nästan att du inte var där för att träna.. ;)Ja, nån dag när du känner dej tillräckligt modig får du bjuda med mej.. Var det någon smaskig mat idag då?

2007-10-12 @ 13:09:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0