Att blogga....

...är en konst.. Det är inte bara att sätta sig ner och skriva några rader hur som helst.. Man måste ju komma på något vettigt att skriva om, och det är inte alltid det finns något sådant ämne.. T.ex. idag, en helt händelselös dag då jag bara jobbar och allt går på rutin, inget nytt spännande händer.. Men ändå känner jag ett viss tvång att skriva några rader här iaf. För jag vet själv att om jag börjar hoppa över det någon dag då och då så kommer det till slut bli så att jag hoppar över allt fler dagar, och i slutändan har jag helt slutat blogga..

Såna här händelselösa dagar sitter jag och lyssnar på rocklassiker och läser så många bloggar jag orkar och hinner.. Men jag känner att man har tröttnat på vissa.. Jag skulle behöva hitta några nya spännande.. Men det är inte det lättaste.. De flesta tycker jag skriver om mode, och det är inget som intresserar mig.. Eller så skriver de en helt vanliga blogg om sitt helt vanliga liv, precis som jag gör.. Och sådana bloggar är inte allt för intressanta om man inte känner personen i fråga..

Nä nu är det nog med bloggsnack idag.. Ska återgå till jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0