Att höra sin egen röst...

Idag sprang verkligen tiden iväg på jobbet, jag hann knappt komma dit förns det var dags att gå hem igen kändes det som.. Det är så det ska va, kan ju hoppas på flera såna dagar.. men det tvivlar jag på..

Det mindre roliga momentet under dagen var att jag var tvungen att spela in ett röstmeddelande på min telefonsvarare.. Jag skulle egentligen ha gjort det för länge sen. men då var det en massa krångel.. Jag hade ett manus att gå efter, så jag gick igenom det x antal ggr för att kunna det någorlunda bra utantill så att det inte skulle låta allt för konstigt.. Men jag tyckte ändå inte att jag lyckades så bra, jag spelade in och raderade massa ggr.. Till slut fick jag inse att det inte blir mycket bättre.. Det är verkligen hemskt att höra sin egen röst från en inspelning, det låter helt konstigt.. Är det så min röst låter för andra också? Jag e tveksam om jag skulle känna igen min egen röst på en inspelning om jag inte visste att jag hade spelat in det..

Nu e det nog dags för mig att sova, vi hörs igen imorn på lucnhen antar jag..

Kommentarer
Postat av: Katta

Ja det där är sjukt :D Man låter verkligen inte som man själv hör!

2007-10-17 @ 00:43:38
URL: http://dishearten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0