Det måste hända något nytt

I eftermiddag kommer det några kunder på besök, så jag tror att det kommer bjudas på fika. Jag hoppas på det, och förhoppninigsvis blir det något gott.. Det är alltid kul när det händer något nytt även om det inte är så speciellt.. Man behöver lite nya saker som förgyller vardagen, nu pratar jag inte bara om fikat längre.. Utan även andra saker.. Det svåra är bara att inte fortsätta i samma gamla vanliga spår som vanligt.. Man måste förändra sitt tankesätt lite, försöka komma på nya saker.. 

I eftermiddag, efter jobbet ska det bli en promenix i det gröna.. Det är ju tyvärr inte det bästa vädret, men det funkar ändå.. Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder..

Tyvärr så har jag någon slags skrivkramp i nuläget. De få raderna jag fått fram skrevs ner med tvång. Så det blir inte allt för många till.. Jag kanske borde återgå till jobbet istället, så man gör lite nytta, eller kanske läsa några andra bloggar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0