Fredag

Nu är det sista arbetsdagen den här veckan. .Oerhört skönt :) Finns inget bättre än helger, synd att man inte får lov på jobbet precis som man fick i skolan.. Det hade verkligen varit helt great.. Man får väl nöja sig med helgerna, plus semestern.. Men veckorna går ändå rätt så fort, tycker inte att det var länge sen det var måndag..

Igår var det ju som sagt Rimbo marknad.. Och precis som jag innan trodde kom jag inte hem med så mycket.. Bara 2 kartonger kokosbollar som jag lyckades slänga omkring lite med i trappan på väg hem.. Men som tur var klarade de sig rätt så bra iaf.. De måste ha varit bra förpackade.. Det som e lite trist på marknaden var väl att det är samma människor varje år som står där, vilket gör att det nästan aldrig finns något nytt att köpa.. man vill ju bli lote överraskad, är ju kul att hitta något nytt och spännande men icke.. Men trotts detta åker man ju dit varje år.. Men det är rätt skoj ändå, bara promenera runt bland allt folk.. Lite känningar såg man ju också, dock inte allt för många.. Vi var nära på att träffa på våran rådgivare vi hade till vårat UF-företag, men i sista sekund hann vi smita undan :P

Imorn blir det troligtvis en sväng till stan.. Jag känner att jag skulle vilja ha lite höstkläder, typ någon riktigt mysig tjocktröja.. Hösten har verkligen de bästa kläderna.. De är snygga, mysiga, inte allt för skrikiga färger och inte allt för konstigt utformade.. Det är ju bara min åsikt... Sen kanske det blir bio också, då blir det chuck and larry.. haha.. eller inte.. Iaf inte om Ida får bestämma. Jag tror att den skulle kunna vara riktigt rolig, sån där som man bara sitter och garvar till hela tiden.. Det stod om den i DN och då lät den iaf väldigt underhållande.. Men det finns ju annat kul också.. Så vi hittar säkert något som passar alla..

Nä, nu ska jag ta och skicka iväg lite papper här.. Det e väl mest det jag har gjort idag.. Kuverterat en massa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0