Helgen går så ruskigt fort..

Det känns som att man knappt hinner blinka så är helgen slut.. Så nu sitter man här igen på på lunchen.. Har blivit lite dåligt med uppdateringar under helgen.. Jag har väl egentligen inget giltigt skäl för det.. Det enda jag kan säga är att jag har varit för slö får sådant..

I lördags var vi iaf inne i stan och vandrade omkring lite i lite butiker, men jag hittade inte nåonting alls.. Kan delvis bero på att man ganska snabbt blev hungrig, så då hade jag ingen ork för att leta och testa kläder.. Efter "shoppingen" blev det bio, "Supersugen".. Man garvade en hel del.. Men medelåldern på bion var tyvärr fjortisar, det var typ invasion av dem. och alla vet ju att fjortisar inte kan sköta sig, och kan inte hålla käften, vilket drog ner upplevelsen några snäpp.. Sen drog vi hem till katta för att kolla film, och tyvärr så blev jag rätt nedröstad gällande filmens genre, så det blev skräck.. Vilket inte är min favorit direkt.. Men vad ska man göra när det är 2 mot 1.. Det är bara att stålsätta sig eller blunda genom hela filmen.. jag skötte mej ändå relatvit bra, blundade inte allt för mycket.. Men den var inte så jätteläskig om jag ska vara ärlig, man har ju sett värre.. och det just det som är grejer, jag böjrar tänka på andra läskiga skräckfilmer jag har sett.. Vilket gör att jag blir ännu mer skrämd :P Inte så smart kanske.. Jag tog mej iaf hem därifrån utan att träffa på några mördare eller spöken, jag tyckte dock jag skymtade något läskigt i ett fönster.. Men det var nog bara en inbilnig..

Gårdagen (söndag) spenaderades mestadels framför TVn, som vanligt.. Om jag tänker efter fick jag nog inte en enda nypa frisk luft.. Eller, jag kanske tog mej ut på balkongen..

Ja, så såg min helg ut.. Nu ska jag håla papper ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0