Inget inlägg på lunchen

Jag har märkt att mina trogna läsare (ida) har blivit lite upprörd nu när det inte blev något inlägg på lunchen.. ;) Och jag kan bara försvar mej med att säga att jag hade fetting mycket att göra idag, så jag hann inte med något inlägg.. Jag skulle kuvertera en massa lönespecifikationer som de absolut ville ha iväg på posten idag.. Det var en hel massa papper helt enkelt. Så jag försöka mej på ett inlägg nu istället.. Även fast det inte är samma sak..

Som sagt blev dte Bio igår, vi behövde iaf inte oroa oss för att biljetterna skulle vara slut.. Så det var ju bra att vi inte förbeställde biljetter, nu vann vi ju en 10:a skulle man kunna säga.. Men det bäst av allt var nog att jag fick veta att jag har en gratisbiljett nästa gång jag går, om jag går på en vardag.. Det var verkligen på tiden tycker jag.. Var skitlänge sen jag fick en.. Jag började nästan tro att Ida hade fått alla mina poäng. För hon får ju typ jämt en massa gratisbiljetter.. Så antingen snor hon mina biljetter eller så är hon en riktig bionörd :P Jag skulle nog tro på en kombination av båda..

Nu är det iaf fredag kväll. Härligt härligt.. Nu har jag 2 lediga dagar framför mig.. Som tyvärr kommer att gå för fort.. Men det är bättre än ingenting..Riktigt vad som händer i helgen vet jag inte, har inte så många planer än.. Men jag har kommit på att jag absolut vill komma hemifrån i morgon på kvällen.. För då ska mamma och pappa ha gäster, då känns det jobbigt att sitta hemma.. Så då får vi se till att någonting händer..

Nu ska jag nog gå och läsa expressen eller nåt sånt där skoj,,

Kommentarer
Postat av: Ida

Saknade ett inlägg idag men har man mycket att göra så har man!

2007-10-19 @ 19:34:53
URL: http://idatyra.blogg
Postat av: Malin

Ja, jag får se till att bättra mej till nästa vecka helt enkelt.. Jag brukar vanligtvis inte ha så där mycket att göra..

2007-10-19 @ 22:05:32
URL: http://malinbjorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0