Jag vill också ha höstlov

Det här inlägget kommer inte att bli allt för långt.. Har en massa att göra hela eftermiddagen, känner mej lite smått stressad.. Usch, antingen har jag inget att göra, eller ås har jag hur mycket som helst.. Kan det inte vara någonstans mitt i mellan?

Det är iaf äntligen fredag :) Så nu har man en härlig helg att se fram emot.. Men folk som fortfarande går i skolan har en hel veckas lov att se fram emot.. Det känns grymt orättvist, man borde få ha lov när man jobbar också.. Det är ju en av de stora fördelarna med att gå i skolan, att man har så mycket lov.. På ett år kanske man har 14-15 veckors ledighet.. Medans man när man jobbar har rätt till sammanlagt 5 veckor om jag inte tänker fel..


Kommentarer
Postat av: Katta

Jaa det är verkligen fusk! Missar en kryssning med folk som har ledigt nu i veckan :( Dumma jobb ;)

2007-10-26 @ 13:15:21
URL: http://dishearten.blogg.se
Postat av: Malin

Ja, usch.. Jobbet är ivägen för en massa saker..

2007-10-26 @ 14:58:05
URL: http://malinbjorn.blogg.se
Postat av: Maria

moahahaha! det är inte orättvist, ni får ju en massa pengar att leva för?

2007-10-26 @ 15:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0