Kallt & varmt

I morse när jag vaknade var det riktigt kallt och kyligt tyckte jag, så när jag skulle gå till jobbet tog jag på mej duktigt med kläder.. Så nu sitter jag här i mitt rum och solen steker på ordentligt, vilket resulterar i att de kläderna jag tog på mej i morse är alldeles för varma.. Men man ska ju inte klaga när det e bra väder, det verkar ju lite smådumt.. Det är ju alldeles perfekt väder för att vistas ute i, kanske gå en promenix eller så? ;)

Jag hittade precis en halväten vindruva på mitt skrivbord, och tyvärr så kan jag nog inte skylla på någon annan än mig själv.. Troligtvis var det någon som ringde och störde mitt i mitt ätande.. Så jag la helt enkelt i från mej vindruvan och där har den fått ligga ett tag.. Intressant fakta, verkligen! :P

Kommentarer
Postat av: Ida

Tänkte faktiskt föreslå en promenad idag! :) hah

2007-10-09 @ 13:09:51
URL: http://idatyra.blogg.se
Postat av: Malin

Vilken tajming :) Vilken tid skulle det kunna bli då??

2007-10-09 @ 14:28:09
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0