Kidnappa chefen

Som det framgick i föregående inlägg hade jag lite annat för mej än att skriva blogginlägg på lunchen.. Det var nämligen så att vi skulle kidnappa chefen eftersom hon fyller 50 år.. Så vi har hållt på att planera det nu den senaste månaden.. Har varit mycket smusslande.. Och eftersom jag e så grymt paranoid har jag inte nämnt det i min blogg, för vem vet vem som läser den? Inte för att det är så många.. Och sannolikheten att hon eller någon som skulle kunna skvallra till henne skulle läsa just min blogg, just det inlägget är inte särskilt stor.. Men bättre att ta det säkra före det osäkra.. Det skulle ju vara katastrofallt trist om det på något sätt läckte ut vad vi hade planerat för grejer..

10.30 började dagens äventyr.. Själva kidnappningen är lite småsvår att förklara, så jag hoppar nog över det.. Men jag kan säga så mycket att hon blev väldigt överraskad :) Så det var ju skoj.. Sen bar det av in till stan, vi började med en lunch på Hard rock Café.  Sen gick vi till centralbadet för att bara ta det lungt.. Var egentligen tänkt att vi skulle köra lite lasergame innan, men det blev inställt.. Centralbadet var iaf supermysigt.. Jag hade aldrig varit där innan och visste inte alls vad jag skulle förvänta mig.. Jag hade väl tänkt mej att det skulle vara som vilket annat bad som helst.. Men så var inte fallet, det var inte en massa stoj och stimm.. Fast det kanske blev det ändå :P Det var iaf meningen att man skulle ta det lugnt, bada bubbelpool, någon saltvattenpool, sitta i baren och bara ta det lungt.. Så det var ju inte helt fel, bada bubbelpool hör ju inte till vanligheten.. Jag var därimot inte beredd på att man skulle bli helt superseg efter bubbelbadande.. Efter centralbadet var det dags för kvällsmiddag.. Det blev en italiensk restaurang. Maten var helt okej, men absolut inte värd pengarna tycker jag.. Men de andra verkade gilla det.. Fast jag är ju inte så speciellt förtjust i finare och dyrare maträtter, jag hade ju hellre gått till macdonals.. Men sån är jag, och 50 år kan man ju inte fira på macdonals.. Jag kom väl hem cirkus 23.30.. Inte allt för sent.. Men jag kunde trotts att jag var trött inte somna.. Det känns som att det inte spelar någon roll hur sent jag går och lägger mej, jag måste ända ha den där timmen att bara ligga och tänka på dagens händelser och sånt där..

Så såg gårdagen ut.. Härlig arbetsdag måste jag säga..


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det lät ju inte helt fel :)

2007-10-24 @ 13:03:21
URL: http://idatyra.blogg.se
Postat av: Malin

Precis, det var ju helt okej :)

2007-10-24 @ 13:39:18
URL: http://malinbjorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0