Lite dålig reklam för 3



Jag har inte själv något tre abonemang. Men jobbet använder sig av det, och oftast faller det på min lott att ringa dit om det är något problem eller så.. Idag var det iaf dags att ringa igen, som tur var har vi högtalarfunktion så jag slipper att hålla i luren hela tiden.. Om jag ändå hade vetat det förra gången när jag satt i kö i 30 minuter.. Idag blev det lite mer än 30 minuters väntan, och ändå hann jag inte få någon hjälp, jag pallade nämligen inte sitta och vänta längre.. Och till saken var att jag kom fram 2 ggr under dessa 30 minuter, men til "kundtjänst privat" och jag skulle ju till företagsdelen. Men troligtvis var det så lång kö dit så att jag automatiskt kopplades till privat.. Och där kunde de inte hjälpa mig.. Så det blir till att ringa någon annan dag.. För även fast jag kan ha på högtalarfunktionen är det oerhört tröttsamt att sitta här och lyssna på alla alla upptagettoner och all reklam som de hela tiden klämer in.. Men man ska absolut inte klaga på dem som jobbar där, alla är väldigt trevliga och hjälpsamma.. De avslutar typ alltid samtalen med "trevlig helg".. Det jag tror skulle behövas är lite fler anställda så att man slipper sitta i kö så in i helsike länge.. Och speciellt att man kommer till rätt ställe när man har suttit i 30 minuters kö, då vill man ju inte bli kopplad till en helt annan avdelning som inte kan hjälpa till..







Så nu har jag fått skriva av mig min irritation lite granna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0