Lite småsegt..

Den här dagen går segt måste jag säga.. Jag har inte haft så mkt alls att göra..  Jag har till större delen skrivit ut och vikt ihop en massa inbjudningar till Nära-dagen som ska hållas i slutet av oktober.. Det har gått och blvit mitt asnvarsområde att skicka ut inbjudningarna och hålla koll på vilka som har tackat ja och så vidare..

Det ser iaf ut som att det kommer bli mer att göra imorn.. Jag håller tummarna för det, det finns verkligen inget värre än att vara sysslolös.. Eller sysslolös har jag inte varit, jag har ju haft en massa små typ betydelselösa jobb som jag har fixat med.. Men nu känner jag bara för att klockan ska slå 16.00 så att jag kan gå hem och slöa i några minuter för att sedan springa ner i vändzonen utanför mej för att bli upphämtad av Hanna-panna..


Kommentarer
Postat av: Ida

Inget inlägg på lunchen?! :S

2007-10-19 @ 13:48:17
URL: http://idatyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0