Nu e helgen över :(

Jag har en tendens att inte uppdatera min blogg på helgerna.. Jag vet inte om det beror på dålig insperation eller att jag helt enkelt har för mycket tid jag kan skriva i bloggen.. För ont om tid kan jag väl inte påstå att jag har.. Bra konstigt är det iaf, men jag får helt enkelt ta igen det nu..

I lördags hade jag bjudit över Ida, Hanna, och Katta för att laga mat och snacka skit.. Jag tycker att vi lyckades rätt bra med maten iaf.. Blidde ingen större katastrof.. Sen hade vi köpt på oss all möjlig frukt plus glass som efterrätt.. Satan i gatan vad mätt man blev, det blev typ en hel tallrik frukt var.. Men gott var det.. Kvällen flöt på bra, med film och snack.. Men måste medge att jag blev lite rädd för Hanna ibland, vissa diskussioner var hon väldigt livlig och bestämd i ;) Speciellt när det gällde Idol.. Då var det verkligen ingen idé att säga emot henne, då var man körd.. haha..

I går (söndag) var en slöardag, precis som i princip alla andra söndagar.. och det är ju inte helt fel, man måste ju vila upp sig inför en ny arbetsvecka.. Ibland kan jag känna att jag iaf borde sätta näsan utanför dörren någon gång under dagen, men oftast anser jag att jag har rätt att bara kolla på TV i hela dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0