Promenix och bio..

Igår blidde det en långpromenix till slut, eftersom min mobil inte alltid vill låta när jag får sms så vet man aldrig hur det kunde ha gått.. Men nu har jag iaf försökt ställa om signalen så att den låter hela tiden tills man kollar sms:et.. Om inställningen funkar vet jag inte än, det märks när nästa sms kommer.. Men jag håller tummarna för det iaf..

Det var bra fart på hundarna igår, iaf när vi gick nere vid vallentunasjön.. Jag tror nästan inte jag har sett dem så allerta.. Eller penny e ju alltid full av energi, men tyra måste fyllt på med lite extra energi igår.. För att förgylla promenaden lite hade jag köpt med mej lite gifflar(bullar).  Jag tänkte att nu var det min tur att ta med mej någonting, förra gången hade ju Ida fixat varm choklad.. Jag har faktiskt kvar några gifflar, så det ska nog ta en nu som efterrätt..  

Ikväll blir det bio, som ett litet trevligt avbrott i den jobbande vardagen.. Järnets änglar blir det, om inte biljetterna är slut.. Men det skulle jag inte tro. Jag har nog inte varit i kista någon gång på en slutsåld bio.. Och nu är det till och med en vardag, då är det ju ännu färre biobesökare.. Vi får hålla tummarna för att filmen e bra.. Men det tror jag nog. I princip alla svenska filmer e bra.. Det e nog lite av en favorit genre, om man nu kan kalla svensk film en genre.. :P

Kommentarer
Postat av: Katta

tycker tvärt om, alla svenska filmer är typ dåliga :D haha

2007-10-18 @ 14:00:07
URL: http://dishearten.blogg.se
Postat av: Malin

Haha.. Då har du lite halvdålig filmsmak måste jag säga ;)

2007-10-18 @ 14:56:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0