Promenix :)

Min lilla menande mening i gårdagsen inlägg gav resultat, det blidde en promenix. :) Så direkt efter jobbet gick jag hem till Ida.. snodde med mej en banan från jobbet för att inte bli för hungrig, för jag förstod ju att jag skulle missa middagen som alltid serveras kl 17.00.. Och det är den tiden min mage är van att få mat.. Men vad gör man inte för en promenix en solig höstdag med Ida och hundarna ;)

Ida hade kommit på den genialiska idén att göra varm choklad som vi skulle dricka på promenixen.. :) Ett mycket bra initsiativ tycker jag..  Det passade så himla bra igår, det var fint väder, men ändå lite småkyligt (iaf i slutet av promenaden), så varm choklad satt verkligen bra där :) Det var inte en engångsföretelese, hoppas jag ;)


I Idas blogg kan man även spana in vårat lilla äventyr som förevigades med några få bilder.. Jag kan ju säga att hundarna gör sig MYCKET bättre på bild än mej.. Haha.. Det är inte så mycket att göra åt saken, det är bara att acceptera att jag inte är så fotogenisk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0