Tradition

Det har nästan blivit som en tradition (som inte har pågått så länge än) att alltid skrivit något litet inlägg på lunchen.. Så bara för att fortsätta med denna underbara tradition så skriver jag några få rader.. I vanliga fall brukar jag kunna skriva en massa skit, men nu känner jag mej rätt så blockerad.. Jag måste ha fått skrivkramp av något slag.. Jag känner mej dessutom lite efter i internetvärlden för tillfället.. Jag har hållt mej undan från datorn den senaste tiden.. Inte med flit, utan det har bara blivit så.. Vilket har gjort att jag har missat en massa inlägg i vissa bloggar som jag vanligtvis följer.. Så när ska jag ha tid att ta igen allt det?

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, det enda jag vet är att jag ska försöka mej på lite spagetti och köttfärsås. Så jag hade tänkt att exprementera lite där, man har ju ätit samma sorts köttfärs i 19 år nu, så det är alltid kul med lite förnyelse.. Efter det vet jag inte riktigt, en promenad kankse, om Ida har tid!? Annars får det bli en annan dag..

Ja, det återstår att se..

Men nu är det nog iaf dags för mej att återgå till jobbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0