Uppdatering

Har varit lite dåligt med uppdateringar de sneaste dagarna. Men insperationen har varit noll.. Men jag tänkte väl skriva ett litet inlägg så att Ida har någonting att läsa på jobbet ;) Men tyvärr blir det nog inte allt för långt eftersom jag egentligen ska jobba nu.. Så det lär i princip bara ta någon minut av din tid Ida.. Men bättre än ingenting kanske?

Här kommer en liten sammanfattning för de senaste dagarna

Lördag - Dagen började med en rensning uppe på vinden.. Dammigt och äckligt var det.. Men det blev lite ordning och reda iaf.. Var kul att hitta allt gammalt jocks som man hade när man var liten.. Jag fick verkligen se hur besatt jag jämt var av grejer när det var inne.. Vi hittade typ miljontals klistermärken, bokmärken, kulor, gogos, poggs, hockyeykort och säkert en massa andra grejer också.. Sen på kvällen begav jag och Ida oss till Heron City.. Första gången för min del, jag hade nog haft lite större förväntningar på det stället.. Det kan iofs bero på att jag ville att det skulle vara ett köpscentrum med en massa affärer.. Vilket det inte var.. Men om man någon gång känner för att spela en masa spel så är det säkert skitbra att åka dit.. Och det var inte allt för svårt att hitta dit heller.. Så det var ju bra..

Söndag - kommer inte ihåg allt för mkt av den dagen.. Men om jag känner mej själv rätt så slappade jag nog bara.. Typ tog ett lååångt bad och glodde på tv..

Måndag - Onsdag - Dessa tre dagar har väl inte varit överdrivet händelserika.. Jag har bara jobbat i princip.. Det e fasen synd att jobbet tar upp så mkt av ens tid.. Känns på något sätt som att hela dagen är förstörd, + kvällen.. Man träffar knappt folk längre, endast de på jobbet och hemma.. Vi kanske får ta och börja med våra poesikvällar snart :P

Ja, det är vad som har hänt än så länge, men imorn blir det förhoppningsvis lite mer händelserikt, för då ska vi förhoppningsvis till rimbo marknad :)

Så, nu får det vara nog för idag.. eller för nu iaf.. Borde återgå till jobbet känner jag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tyckte nästan att det här var ett av dina längre inlägg. Så jag är väldigt nöjd med tidfördrivet :)

2007-10-03 @ 14:22:42
Postat av: Malin

Ja, det blev nog längre än vad jag hade tänkt mej..

2007-10-03 @ 14:47:43
Postat av: Katta

poesikvällar går ut på vadå?
Ikea ligger ju bredvid heron city, där kan man alltid fördriva tid :D

2007-10-03 @ 22:22:27
URL: http://dishearten.blogg.se
Postat av: Ida

Nytt inlägg på luchen hoppas jag!? :D

2007-10-04 @ 10:33:15
URL: http://idatyra.blogg.se
Postat av: Malin

Ja, självklart blir det ett litet inlägg på lunchen :)

2007-10-04 @ 12:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0