Borta bra men hemma bäst

Ja, nu e man hemkommen från Skiathos :) En pytteliten men bergig ö i Grekland.. Det blev en hel del solande på öns stränder.. Till och med jag fick lite färg.. Och jag lyckades faktiskt klara mej från att bränna mej också.. Kanske till stor del på grund av solskyddsfaktor 30 som jag så flitigt använde mig av..

Resan var iaf väldigt härlig.. Bra väder i princip hela tiden, fint hotel och fin Ö.. Det var skönt att bara få vara, inte göra något speciellt.. Inga måsten.. Gå upp när man ville för att sedan dra till stranden och slappa.. För att sen senare på kvällen dra in till 'stan' för att käka och spana i de affärerna som fanns..

Trotts att allt var helbra där så är det ändå skönt att få komma hem till sin egen mjuka säng och sitt eget rum.. 1 vecka på stranden räckte nog gott och väl.. Man blev slutkörd i huvudet av all sol.. och dessutom var ju inte ön den största.. SÅ fanns ju inte allt för mycket att upptäcka..

Kankse dyker upp några bilder senare.. Vi får se.. men förhoppningsvis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0