Gah!!!

Jag stör mej själv på folk som säger "jag hade skrivit ett jättelångt inlägg, men det försvann", men nu ska jag själv säga samma sak.. Perkele, asså.. Det är så himla irriterande.. Jag har hört eller troligtvis läst någonstans att man ska kunna hitta inlägget även fast man inte har hunnit spara det.. Jag är mycket skeptisk till det. Men om det e sant och någon råkar veta hur så e jag tacksam för tips.. 

Jag har kommit fram till att jag mer är en läsa-blogg-människa än skriva-blogg-människa.. men jag ska ge det en chans.. Vem vet, någon gång kanske jag blir en skriva-blogg-människa.. En av andledningarna till bristen på inlägg i perioder är att jag känner att mitt liv e kankse enformigt.. Då blir det ingen intressant läsning lixom.. Jag får kankse ta och skaffa barn ;) haha.. För det är intressant läsning (tycker jag iaf).. Eller så får jag starta en sån där urtåkig modeblogg med  "dagens outfit", det verkar gå hem hos det svenska folket konstigt nog.. Nä men, jag kör på samma spår som tidigare.. Men ska kanske försöka få in lite mer bilder.. Det e bara det att jag e så grymt slö med att fixa sånt där.. Och helst skulle jag vilja ha en egen kamera då också.. Men jag e för snål för att lägga mina pengar på sånt just nu.. Så tills någon snäll person bestämmer sig för att köpa en ypersnygg och skitbra kamera till mig får jag använda marremasks..

Nä nu e det bäst att spara innan hela inlägget försvinner igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0