Grekland here we come :)

Nu är det inte allt för många timmar kvar tills vi beger oss mot Skiathos, Grekland. Så just nu e jag fullt uppe i packningen.. Men jag kände att en paus var välbehövligt.. Det är jobbigare att packa än man tror.. Något som är säkert är att jag garanterat kommer ta med mig alldeles för mycket kläder.. Jag får passa mej så jag inte överstiger 20 kilos gränsen.. :P

Jag tror inte att jag har råkat ut för resfeber än.. Känner mej rätt så lugn.. Men jag kan tänka mej att den kommer smyga sig på under kvällen/natten.. Iaf lite..

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen är det tillbax till packningen som gäller.. Känns som att det kommer bli en heldag när jag kommer hem för att ta igen allt bloggläsande som jag har missat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0