Gymma

Fångarna släpps fria någon gång i februari, närmare bestämt 18:e tror jag.. Då går äntligen det där jäkla gymkortet ut.. Men det spinns nu i största hemlighet planer för att rymma. Vi pallar inte 5 månader till bakom galler.. Jag tror iaf att de andra känner samma sak som jag.. Det känns dock lite surt med de slösade pengarna.. Men det är inte mycket att göra åt.. Hellre slösa pengar än att lida resterande tid.. Jag tror inte att jag har psyket och självdisiplinen för att träna.. Iaf inte när det gäller något som inte är det minsta roande.. men vi får väl se vad som händer.. Kanske blir poesikvällar istället ;)                         
                                      


                                                                 image65
                                                            Det här kommer nog aldrig bli jag



Kommentarer
Postat av: Ida

Vi får se om vi lyckas rymma! xD haha

2007-09-26 @ 11:21:25
Postat av: Malin

Haha :) Ja, det är inte alltid det lättaste sånt där..

2007-09-26 @ 11:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0