Helg

Jag måste säga att veckan faktiskt har gått rätt så snabbt och smärtfritt. Och nu äntligen är helgen här :) Härligt härligt.. Det är ju den man lever för.. Man jobbar i veckorna och lever på helgerna.. För se lite vad som händer den här helgen.. Har inte så mycket bestämt.. Det enda jag vet är väl att jag ska upp på vinden och rensa ut en massa gamla leksaker som bara tar upp en massa onödig plats..

Nu skulle man kunna säga att mitt rum e HELT färdigt.. Det har ju vart nästan färdigt rätt så länge nu.. Men det har varit vissa småsaker som vi väntade på.. Så efter 5 veckors väntan har vi äntligen fått de extra långa benen till sängen.. Så nu är det bara upp till mig att städa lite, så det ser lite bättre ut.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0