Jobb och grejer

Jag tror att jag har kommit in mer i den jobbande delen av livet nu.. I början känndes det bara konstigt och onaturligt på något sätt.. Det kändes på något sätt inte på riktigt, utan som något man bara ska göra några fjuttiga veckor.. Men nu efter att ha jobbat 3-4 månader börjar det kännas mer självklart, inte alls så onaturligt som jag till en början kände.. Nu börjar man ju lära känna folket där också, då känns det ju mycket bättre.. E fasen inte skoj att vara ny och förvirrad..

Ju längre tiden går desto större ansvar för man ju också.. De ser att man inte e helt bakom flötet så de kan anförtro mig allt fler uppgifter.. Vilket gör att jag den sista tiden har haft ett ganska fullspäckat schema.. Nu mera finns det alltid något att göra.. Det e ju inte helt fel, finns verkligen inget värre än att vara sysslolös..

Imorgon har de bestämt att det ska vara vinutlottning på jobbet.. men jag på mina ynka 19 år får ju givetvis inte vara med.. Men det gör mej inte det minsta.. Jag klarar mej utan vin :P De sa att de kunde lotta ut lite cola istället ;) haha


Angående gårdagens inlägg om mit sockerberoende så kunde jag faktiskt hålla mig ifrån alla godsaker.. :) Så istället för att sitta framför tvn och tänka på godis var jag ute på promenix med Ida och hundarna.. Och jag kan verkligen behöva komma ut ibland.. För jag ser knappt daggsljus.. Jag kommer bli en sån där människa som inte kan vara ute i solen för att mina ögon e för känsliga eftersom jag jämt sitter inne..Jag visstats i princip bara utomhus på väg till och från jobbet.. Lite tragiskt men sant!


Kommentarer
Postat av: Katta

vin å fruktsoda är grejer det ju :)

2007-09-27 @ 22:17:16
URL: http://dishearten.blogg.se
Postat av: Malin

Nja. Kan ju inte säga att det är överdrivet gott.. Men det funkar om man måste ;)

2007-09-28 @ 17:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0