Lunch

Nu e det lunch här.. Har precis käkat lite wok, var dock väldigt duktig på att peta bort alla grönsaker.. Vilket folk också kommenterade :P Men jag kan ju fortfarande köra att jag e minst 11 år yngre än de andra.. Så jag e inte riktigt vuxen än..

Snart e det dags att börja att jobba igen.. Då lutar det åt att jag ska få ringa lite samtal :S Inte min favoritsysselsättning direkt.. Men det måste göras helt enkelt.. Så det e bara att ta tjuren i hornen.. Dessutom är det ju bra träning, man vänjer sig helt enkelt.. Jag kanske aldrig kommer tycka att det är kul att ringa runt och tracka folk.. Men jag kommer troligtvis tycka att det är mer okej.. Jag har t.ex. gjort stora framsteg när det gäller att svara i telefonen (växeln).. Första gången telefonen ringde slog hjärtat 100 slag i sekunden kändes det som.. Och den första veckan jag jobbade här så fick jag genast en knut i magen när jag hörde en telefon ringa, det behövde inte ens vara på jobbet, det kunde vara hemma.. Var som helst.. Så länge ringsinalen var någorlunda lika.. Men nu mår jag inte alls i närheten av så där dåligt.. Jag tycker att det är helt okej.. Och för det mesta är alla som ringer så trevliga så allt går lätt som en plätt..

Nä nu e det dags att återgå till jobbet.. Men jag skjuter nog upp telefonringandet nån timme eller så.. Känns inte så bra att ringa mitt i lunchtid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0