Sista chansen nu!

Ja, som ni kanske har märkt går det år helvete med bloggandet.. Jag vill vara duktig, men det är bara att erkänna att jag icke är det.. Men jag ska ge det ett sista försök.. Skiter det sig så lägger jag bloggen på hyllan. För en blogg som uppdateras 1 gång i månaden är inte mycket att ha.. Så detta blir mitt sista försök..

Livet rullar på som vanligt, jobbar och jobbar. Men det e helt okej, brukar oftast hända något som gör dagen lite extra rolig eller komiskt.. Idag t.ex. fick jag gå och hämta upp en person som skulle på intervju.. Hon ringde och sa att hon inte hittade, så jag försökte så gott som möjligt beskriva vägen.. Visst, jag kan erkänna att jag inte är världsbäst på vägbeskrivningar. Men hon måste fasen varit puckad.. Så det slutade med att jag fick gå och hämta henne på baksidan av gymnasiet.. Så vi hade rätt så roligt på hennes bekostnad sen på fikarasten :P

Snart bär det av till Grekland :) Yiiho. Var och växlade till Euro idag.. Kändes nästan som man blev lite lurad.. Växlade in 3000 spänn och kom ut ifrån banken med 3 små hundra-euro-sedlar..  Det ska iaf bli grymt skönt och kul att äntligen komma iväg.. :) så får jag använda mej av min cpdåliga engelska också.. Men förhoppningsvis kan jag iaf göra mej förståd..

Som sagt, sista försöket!


Kommentarer
Postat av: Katta

Nu är det bara biljettkrafset kvar då ?

2007-09-07 @ 03:03:02
URL: http://dishearten.blogg.se
Postat av: Ida

Du kan ju visa lite bilder på ditt fina rum och så här på bloggen om du inte har något att skriva om. Bilder är alltid kul :)

2007-09-07 @ 10:15:47
URL: http://idatyra.blogg.se
Postat av: Malin

ja precis.. Jag skriver ut det där pappret/biljetten så får vi hålla tummarna för att det är allt som behövs..

2007-09-07 @ 18:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0