Ta igen allt man missat

Ja, det är precis det jag har gjort idag.. Jag var ju tvungen att ta igen allt det jag inte hann med veckan i Grekland.. Bl.a. att läsa massa bloggar.. Jag är fortfarande långt ifrån klar med det.. Sen kanske det mest efterlängtade var att ta ett långt bad och läsa expressen.. När jag sa att jag skulle bada för att det var så länge sen fick jag på en gång påpekat för mig att jag faktiskt har badat typ hela veckan, fast i havet.. Men det är långt i från samma sak.. Ingenting slår ett bad i badkaret :) Sen har jag även plöjt igenom en del program som pappa spelade in till mej..

Men imorn e det dags för jobbet igen.. Lite blandade känslor kankse.. skulle gärna vara ledig resten av veckan också.. Men man måste ju tjäna pengar.. ¨Måste ju börjar spara pengar till en eventuell resa i framtiden och inför vuxenlivet då man någon gång ska flytta till en egen mysig lägenhet.. Men det lär ju dröja kan jag tänka mej.. Jag trivs bra hemma än så länge.. Så får mig e det ingen brådska.. Dessutom kan jag ju inte flytta ifrån mitt finfina rum än på ett tag.. Men någon annan får gärna flytta, det skulle ju vara oerhört skoj.. Så kan personen ifråga bjuda över oss andra på lite nudlar och vatten.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0