Trött som sjutton

Klockan är bara 21.05 och jag känner redan för att gå och lägga mej.. Det e fasen inte vanligt när det gäller mej.. Och om jag någon gång känner mej lite sömnig så försöker jag förtränga det och hålla mej vaken några timmar till iaf.. Troligtvis kommer det bli samma visa idag.. Men ibland behöver det inte ens vara ett medvetet val att vara vaken extra länge.. Jag skulle nog vilja skylla på datorn.. Den har verkligen förmågan att fänglsa en.. Jag undrar om min extra trötthet kan bero på att jag faktiskt går upp 1 timme tidigare nu för tiden? 1 timme är faktiskt ganska stor skillnad.. Jag ska försöka börja lägga mej tidigare på vadragar för att kompensera den där timmen.. Vilket jag har börjat med lite granna.. Jag missade t.ex. vilka som åkte ut på so you think you can dance för att jag skulle försöka sova.. Så det måste jag ju ta reda på, men med datorns hjälp ska det nog inte vara några problem..

Nu är det ju Idol-tider, jag känner en viss förändring hos mig själv.. Iaf när inte allt för mkt folk e i min närhet.. Jag går och sjunger och nynnar i min ensamhet.. Typ när jag e på mitt rum eller när jag går runt i korridorerna på jobbet.. Dessutom tror jag att jag spelar lite extra mycket musik på datorn, kanske lite extra högt också.. Jag undrar vad granflickan på några månader tycker om det?! :P Ja, man kan nog säga att jag kommer in i en mer musikalisk period.. Jag har även fått tillbaka drömmen om att en gång lära mig att spela gitarr. Just den drömmen kommer och går, och jag tror den är som starkast i såna här Idol-tider..

Kommentarer
Postat av: Ida

Håller med om att idol-tider är bra tider!

2007-09-22 @ 18:26:27
URL: http://idatyra.blogg.se
Postat av: Malin

Ja, det e härliga tider det :) Förgyller hösten lite..

2007-09-23 @ 15:52:39
URL: http://malinbjorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0