15 minuter

Nu är det endast 15 minuter kvar tills jag får gå. Jag har precis tagit en gammal karamell från typ i julas, då är man desperat sockersugen.. Men det funkar iaf, sockersuget har stillats och jag behöver inte klättra på väggarna längre.. Idag var det väl typ 2:a eller 3:e gången någon ringde på mitt direktnummer till jobbet. Det är inte allt för många som ringer på det helt enkelt :P Det var mamma som ringde och sa att vi skulle käka kinamat idag.. Hur underbart gott är inte det? De hade egentligen tänkt köpa pizza, men jag har tjatat om kinamat typ 1 år nu, så det kände väl att det var på tiden..

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag som hade tänkt vi kanske kunde äta kina imorn.. hmm..

2008-02-08 @ 18:36:59
Postat av: Malin

Hmm.. Det blir ju kanske lite kaka på kaka.. Vi kanske skulle kunna gå på det nya fiket?

2008-02-08 @ 19:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0